[Csaladtortenet 2] Kiskunfélegyháza ; Bajáki

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Dec. 10., V, 05:05:34 CET

Kedves József!

Ezen a területen a legegyszerűbben az egyházmegyék e-kutatás igénybevételével lehet.

Váci egyházmegye:

http://leveltar.vaciegyhazmegye.hu/?start=0&page=plebaniai_lista&knev=&fnev=&kktip=3&kszo=

Kalocsai egyházmegye:

http://archivum.asztrik.hu/?q=oldal/hasznalat

Ezek sajnos fizetősek, de szerintem megéri, mert otthonról lehet kutatni. A váci 5000 Ft/3 hónap, a kalocsait nem tudom.

üdv

Ildikó