[Csaladtortenet 2] Ramocsaházai Sebők család

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2017. Dec. 16., Szo, 13:18:24 CET

Kedves Listatársak,

a segítségeteket szeretném kérni abban, hogy foglalkozott-e valamelyikőtök
a ramocsaházai esetlegesen az ófehértói Sebők családdal. Egy ponton nagyon
megakadtam.
Sebők Mihály és Bernár vagy Bernát Mária érdekelne.
1801 szept. 30-án  született egy Sebők Mihály Ramocsaházán (aki korban
teljesen passzolna) , de a talált családfák alapján neki Elek Erzsébet volt
a felesége. Előtte pedig Ramócsaházán nem találtam Sebők Mihályt. van egy
ófehértói szálam utána, de amíg nem vagyok biztos benne, hogy az 1801-es
Sebők Mihály volt "a mi Mihályunk" addig azt nem boncolgatnám.
Csatolom hozzá a családfám ezen ágát. Ha bárkinek bármilyen ötlete van
szívesen fogadom.

Kívánok én is minden listatársnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és
Egészségben Gazdag Eredményes 2018-as esztendőt!

Köszönettel,

*Hudráné Nagy Anett*