[Csaladtortenet 2] Ramocsaházai Sebők család

ODORMUTE - Eb-őrző Kft hudraotto at gmail.com
2017. Dec. 16., Szo, 14:12:25 CET

Kedves Zétény,

én pedig Ramocsaházai házasságit találtam. 1821. január 18-al.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-9D1T-2?i=79&cat=185766
 Mivel a feleség katolikus volt így mindkét helyen megházasodtak? Ilyenről
még nem is halottam. De sajnos ebben a bejegyzésben sem az apja, sem az
anyja neve nem szerepel Sebők Mihálynak.

Köszönöm a segítségét,
Anett