[Csaladtortenet 2] Szécsény Nagybátony Udvari Kolosi

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Dec. 19., K, 15:36:10 CET

Kedves Tagok

Segítséget szeretnék kérni a következőkben.
1843 február 23án Kisterenyén házasságot kötött Udvary György 47é.
szül.hely Bátony (szülők Udvary György és Kecskés Borbála) és Kolosi Mária
21é. szül.hely Szécsény (szülők Kolosi János és Demey Rosália)
Mária születését megtaláltam a szécsényi anyakönyvek közt, 1821 március 9.
de a szülők házasságát vhogy nem, Találtam egy Deme Rozáliát aki 1828
szeptember 13 meghalt és egy Kolosi Jánost aki 1869  november 24 halt meg,
igaz a Jánosnál feleség Krivány Anna volt, de feltételezem hogy ez a
második feleség, sajnos a házasságiban nem szerepelt h esetleg Rozália
férje lett volna.
Kérdésem, hogy vajon Rozáliával hol házasodhattak össze és mikor mert azt
ugye nem találtam. Esetleg vmi ötlet tanács?

Valamint visszatérve Udvary Györgyre, aki kb 1796ban született Bátonyban.
Sajnos a bátonyi akvk csak 1815 től elérhetők. Viszont találtam egy Udvari
Mihályt aki jobbágy volt Szakáll Jánosnál az 1771-es Úrbéri Tabella alapján.
Kérdésem, hogy van e esetleg más dokumentum ahol több infót találok hogy ő
az én Udvari Györgyöm családtagja? Esetleg apja nagyapja?

Minden ötletet és tanácsot előre is köszönök

üdv Dani