[Csaladtortenet 2] Szentgyörgyi Czakó család Zsujtán

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Dec. 23., Szo, 09:55:11 CET

Kedves Kutatótársak!

Egyik ősöm sógora volt a fonyi származású nemes Tóth Sára, akinek anyja a
fonyi anyakönyvekben Szentgyörgyi Klára néven van írva. Szüleinek egyik
házassági anyakönyvében (Fony) írják, hogy zsujtai származású. A napokban a
zsujtai anyakönyvekben kutattam, és megtaláltam ottani házassági
bejegyzésüket, amely szerint Szentgyörgyi Czakó Klára a teljes neve.
Megkerestem a többi ilyen nevűt, kiderült, hogy a Tóth családhoz hsonlóan a
Czakó is nemes. A sepsiszentgyörgyi és kilyéni Czakó család után
gyanakszom, van adata valakinek a család esetleges abaúji ágáról?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Zétény