[Csaladtortenet 2] Latin fordításhoz segítség kérése

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2017. Dec. 23., Szo, 22:28:55 CET

Kedves Latinul tudó Társak!

Számomra érdekes/furcsa (fogalmam sincs, mi lehet) 1769-es rk. anyakönyvi beírásokat találtam, s talán a jobb oldalon felül lévő latin szöveg segítene a megoldásban, de nem tudok latinul.
A bal oldalon a rovatokban a hónapok összevisszasága mit jelenthet? Egyszer július, majd május, január ... és a többi oldalon is ilyeneket találtam. Azt látom, hogy születés és hogy hány óra körül született a gyermek.
Kérlek, ha van egy kis időtök, fordítsátok le sacc/kb.
Köszönöm szépen és nagyon szép Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Bné Magdi.