[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 78 kötet, 27 szám

László Szűcs szucslaci970 at gmail.com
2017. Dec. 29., P, 19:05:50 CET

Kedves Anna, T.lista!
Köszönöm a válaszokat, bár továbbra is rejtély miért Ilona az egyik és
Elona a másik lány ugyanazon az oldalon.

Újabb érdekességet találtam.
Eddig úgy gondoltam Zsófia (1893.05.25 Hegedűs Zsófia) átkeresztelkedett,
de itt egyértelműen az van leírva nem volt megkeresztelve, így születéskor
nem írták be az anyakönyvbe 1875-ben)?
Ilyennél még nem találkoztam.
Mi lehet erre a magyarázat?