[Csaladtortenet 2] Eredmények és BUÉK!

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2017. Dec. 31., V, 19:38:17 CET

​Kedves kutató Társaim!

 Bár a mögöttünk levő év nem volt könnyű, mégis van miről beszámolni.

Folytatódott a Macséba való jelentkezés és folytatódott a levelező listán a
komoly munka. Több oldalt tenne ki annak a boldogságnak a leírása, amely
arról szól, hogy a családkutatók önzetlen családja milyen örömteli
találatokhoz, találkozásokhoz adott lehetőséget. Én csak kettőt teszek itt
közzé:

"Boldog, sikeres, szeretettel teljes 2018-t kívánok, egyrészt mert nagyon
sok segítséget, kedves támogatást kaptam, amikor tavasszal csatlakoztam,
másrészt a MACSE vezetésének, akik egyáltalán lehetőséget adtak arra, hogy
tag lehessek!"

" Kértem francia MACSE tagok elérhetőségét. Kaptam is több nevet, és
közülük Salman Louist szemeltem ki. Ma találta meg nekem a rokonomat, és
annyira lelkesen és aktívan segített, hogy el vagyok képedve. Kitüntetést
érdemelne:))
Én is próbálok másnak segíteni, de ez fantasztikus."

Arról már beszámoltam, hogy alig több mint fél év alatt hány tagunk tudta
igénybe venni az Arcanum kölcsönzését a Macsén keresztül.
 Valamennyien arról számoltak be, hogy nagyon hasznos volt számukra ez a
lehetőség.

Még azt szeretném szétkürtölni, hogy 64 Macse tagnak tudtam kiküldeni azt
az értesítést, hogy áldozatos és eredményes munkájukkal kiérdemelték a
2018. évre a tagdíjcsökkentést.

Azt pedig talán össze sem tudnám számolni, hány kedves kutató-társunk vette
a fáradságot, hogy azonnal (de volt aki hetek múlva, mert akkor jutott rá
ideje) azok segítségére siessen, akik kéréssel, kérdéssel, problémával
fordultak hozzánk. Mindannyiuk nevében szólt a köszönet: "Többet kaptam,
mint kértem!"

Mindez az, ami miatt jó köztetek lenni! Legyen ez így a jövőben is.

BUÉK  🍾🐝🎼💞