[Csaladtortenet 2] Érdekképviselet?

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2017. Feb. 2., Cs, 19:03:24 CET

Járok a gyűlésekre, alapító tag vagyok, de egyre jobban elkedvetlenedek
Azért is alapítottuk meg a MACSE-t, hogy érdekvédelmi szerv legyen és
sajnálom, de azt kell mondjam Hunyady Laci rengeteget tett és ért is el
eredményt, mióta lemondott, nem látom az érdekvédelmi munkát, minden évben
további korlátozások lépnek életbe és a MACSE sehol

4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si