[Csaladtortenet 2] Őrségi emléktúra

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Feb. 5., V, 15:41:04 CET

Kedves Melinda!

A zalalövői plébános nevét nem tudom, de a mindenki által ismert pécsi
Dzsámi (kerek tetejű templom a Széchenyi téren, Gyertyaszentelő
Boldogasszony a titulusa, itt körbe lehet nézni benne:

http://digicart.hu/vs_photos/krpano/pecs-dzsami.swf

)
plébánosa évtizedekig Kele Pál volt. Egy hatalmas corpusban egy hatalmas
szív, ma is él, talán túl a kilencvenen. Az ő nevével kapcsolatban ismert a
városban a szójáték, miszerint mi a különbség a gólya, a kovács és a
plébános között?

Nos, a gólya *kele*pel, a kovács kala*pál*, a plébános Kele Pál....

üdv:
gy.