[Csaladtortenet 2] Katonaállítási lajstromok

Nagy László nagyl at kreatormi.hu
2017. Feb. 6., H, 21:08:46 CET

Kedves Listalakók!

Mióta felhívtátok a figyelmemet ráérő időmben böngészem a katonaállítási
lajstromokat. Tegnap estig viszonylag macerás volt egy kötet egyik
lapjáról a másikra lépni, ugyanakkor a megnyitott képet le tudtam
menteni találat esetén. Ma este viszont azt tapasztalom, hogy egy
rendkívül kulturált felületet kaptunk, viszont a kép mentésére nincs
mód. Más is tapasztal hasonlókat? Lehet, hogy van megoldás, csak én nem
találom? Lehet-e az a baj, hogy nem az ajánlott Chrome-ot, hanem a
Firefoxot használom?

Nagy László