[Csaladtortenet 2] Vá:

pasapista at gmail.com pasapista at gmail.com
2017. Feb. 7., K, 04:05:17 CET

Bal oldalt van egy kis i betu karikaban info. Arra nyomjal akkor megjelenik az info. Ott kattints a kep hivatkozasata uj lapon megjelenik a kep menuk nélkül ott jobb klikk es kep mentes maskent es mar mentheted is..Nekem tegnap igy sikerult..
Udv PI
A saját LG Mobile-ról küldve
------ Eredeti üzenet------Feladó: Nagy LászlóDátum: H, 2017. febr. 6. 21:08Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu;Másolat: Tárgy:
Kedves Listalakók!Mióta felhívtátok a figyelmemet ráérő időmben böngészem a katonaállítási lajstromokat. Tegnap estig viszonylag macerás volt egy kötet egyik lapjáról a másikra lépni, ugyanakkor a megnyitott képet le tudtam menteni találat esetén. Ma este viszont azt tapasztalom, hogy egy rendkívül kulturált felületet kaptunk, viszont a kép mentésére nincs mód. Más is tapasztal hasonlókat? Lehet, hogy van megoldás, csak én nem találom? Lehet-e az a baj, hogy nem az ajánlott Chrome-ot, hanem a Firefoxot használom?Nagy László  ==  ==  ==  ==  ==Támogatott csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~3 MB_____________________________________________________________________________levelező lista honlap: http://levlista.theka.hu/mailman/listinfo/csaladtortenetLevlista fórum: http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/