[Csaladtortenet 2] My Heritage -ról tények és tapasztalatok

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2017. Feb. 8., Sze, 17:33:49 CET

    Kedves Levtársak,

    a tavalyi évre 63 ezer Ft-ot fizettünk a My
Heritage használatáért. A webhelyünk használata
március 9-én jár le, a továbbiakban nem kívánjuk
igénybe venni. Szinte semmit nem tett hozzá a
családfánkhoz s az általunk feltöltött sok-sok
adatot kínálta szinte naponta + 8 - 10 dollárokért 1-1 rekordot.
Annak ellenére, hogy a webhelyünk csak március
9-én jár le, már kb két hete minden nap kapjuk a
figyelmeztetést, hogy már csak napjaink vannak,
újítsuk meg a prémium befizetést. A mai nap pedig
megdöbbenve tapasztaltam az oldalunkra lépve,
hogy az 1158 fõbõl álló családfánkból már csak
420 családtag található meg a fán.

Mindenkinek figyelmébe ajánlom a fentieket, aki
az ingyenes (250 fõs) lehetõséghez képest prémium
elõfizetéssel szeretné bõvíteni a családfáját.

Szomorúan és haragosan, Villányiné Marika