[Csaladtortenet 2] My Heritage -ról tények és tapasztalatok

Tamás Szucs hunatomka at gmail.com
2017. Feb. 8., Sze, 18:05:28 CET

Tisztel levelező társak,

Én több mint 2 éve használom a Myheritage oldalát, a családfát folyamatosan
mentem (export .ged fájl). A program használat akkor térül meg ha legalább
1000 főt fel tud vinni a felhasználó és legalább 20 aktív tagot tud
toborozni a kutatáshoz a családban. A költségek így megoszthatóak (family
sponsorship). Jelenleg több mint 30.000 rekordom van és nemigen találok
kezelhetőbb alternatívát....

Ez csak az én tapasztalatom....

Üdv
Szücs Tamás

Kutatom a Bene, Szücs, Tarjányi, Józsa családokat és hobbyként a teljes
magyar történelmi nemességet :)