[Csaladtortenet 2] Bokod,Dad

Anikó mamu40 at gmail.com
2017. Feb. 11., Szo, 18:20:54 CET

Kedves Listások! Visszamenőlegesen olvasgatom néha a régebbi levelezéseket
és találtam olyanokat akiknek Dadon és Bokodon van/volt rokonsága/ősei.
Nekem is van /volt Dadon 1600-1700-as években Pőcze István Kovács nevű
ősöm.Kovács valószínűleg a foglalkozása volt és a megkülönböztető neve. A
felesége Csapó Stephan lánya volt, keresztnév nélkül. 1705 -ben volt az
esküvő Dadon. Ha esetleg valakinek ismerős a név vagy csak van valami
mondandója vagy esetleg tudnék segíteni ,írjon! Üdv Punykóné Anikó