[Csaladtortenet 2] Petneháza Kovács Miklós

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2017. Feb. 13., H, 14:25:00 CET

Kedves Listatársak!

Egy francia ismerősöm szeretné megismerni petneházi őseit, ahol nagyapja,
Kovács Miklós született 1923. március 11-én.
További adatok szerint Miklósnak szülei Kovács János, született 1887-ben és
Novák Anna, született 1897-ben, valószínűleg mind római katolikusok.

Miklós két testvérének halotti anyakönyvét megtaláltam, Kispesten (1932,
1934). Miklós 1945-ben pedig német fogságba került, majd a Francia
Idegenlégió alkalmazásában állt. Ez után Marokkóban élt, majd 1957-ben
Párizsban menekült státuszért folyamodott.

Tudnátok esetleg segíteni, hogy a petneházi anyakönyveket miként lehetne
megtalálni, mivel ami FS-en fönt van, az csak 1900-1905 közötti születési
időszak.

Köszönettel: Bánfi Zoltán