[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Péter Ákos peterakos at gmail.com
2017. Feb. 15., Sze, 23:50:27 CET

Kedves Kutatótársak!
Segítséget szeretnék kérni. Ki mit tud kiolvasni Harcz Mihály halotti
bejegyzéséből? Lap aljára szépen bezsúfolt bejegyzés, Kiskomárom (Zala
megye) 1782 évből. Sajnos elég rossz minőség, időhiány miatt így
tudtam elhozni a levéltárból. Amit én látok Harcz Mihály 20 éves utána
talán Pauly Csente, alsó sor házas és ha jól látom, mintha kétszer
szerepelne az ex szó. Talán ez támpont lehetne, honnan érkeztek a
faluba.
Esetleg ha valakinek van lehetősége ránézni nagyobb felbontásban.
Minden választ és segítséget nagyon szépen köszönök!
Üdv:
Ákos