[Csaladtortenet 2] Fwd: szlovák nyelvű segítség kérése

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2017. Feb. 19., V, 15:17:38 CET

​Mindenkinek köszönöm a segítséget. Mónika lefordította.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi​

Kedves Erzsi,
a beírás a következő:

Rozhodnutím Okresného súdu v Dolnom Kubíne zo dňa 14.4.1986 k č. Nc 151/85
sa za deň smrti menovaného považuje deň 15.3.1986. Zapísala M. Kováčiková

Az alsókubini járásbíróság 1986.4.14-én kelt Nc151/85 sz. határozata
alapján 1986. március 15. a megnevezett elhalálázosának napja. Bejegyezte
M. Kováciková.

Üdv.
Mónika