[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentések

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Feb. 21., K, 06:15:40 CET

Kedves István!
Ott nem szoktam nézni, de az FS-en fent van.
https://familysearch.org/search/image/index#uri=https://
familysearch.org/recapi/sord/collection/1542666/waypoints

Ezenkívül a Hungaricana oldalon fent van a Debreceni Ref . Koll.
nagykönyvtárának gyászjelentés gyűjteménye
https://hungaricana.hu/hu/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJkZWJyZWNlbmkgcmVmb3JtXHUwMGUxdHVzIGtvbGxcdTAwZTlnaXVtIG5hZ3lrXHUwMGY2bnl2dFx1MDBlMXJhIn0

Továbbá a miskolci levéltár gyászjelentésgyűjteménye is elérhető az
interneten.
http://www.bazleveltar.hu/download.php?list.106

Üdv: Ili

2017. február 21. 0:16 Babcsányi István írta, <babcsanyi.istvan at humanoperato