[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentések (kereshető változat)

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Feb. 21., K, 13:49:03 CET

Kedves Ili - és akik észre vették, hoyg eltűnt (?) a fent említett
 adatbázis!

 Az igaz, hogy a FS-en megvan, csakhogy a
https://dspace.oszk.hu/handle/123456789/663648
 oldalon lévő "változat" szavakra kereshető (kétrétegű) volt....

 Én is remélem, hogy nem a modern, könnyebb, gyorsabb kutatás
 megakadályozása, megnehezítése, lelassítása érdekében tűnt el az oldalról
az
 egyébként nagyszerű munka!

 Lassan el kellene felejteni a XX. századi módszereket és főleg azok
 bebetonozva tartását, miszerint van akiknek az a jobb, ha a kutató minél
 lasabban jut hozzá a kívánt adataihoz, úgy tovább igénybe veszi az
 intézmények szolgáltatásait....

 Reméljük, csak korszerűsítenek valamit!
üdv: Előd