[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentések (kereshető változat)

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2017. Feb. 21., K, 17:05:49 CET

Kedves z!

 1-2 nap? Az már megvolt. Ahogy írtam, kb. egy hete párologtak el a
gyászjelentések. Először a saját böngészőm hibájára gyanakodtam, aztán
kezdett gyanús lenni hogy néhány naponta újrapróbáltam, más böngészővel is.
A saját paranoiámmal nem is terhelném a T. Társaságot, de többeknek feltűnt
ez a furcsa véletlen. De ne legyen igazam...

B.I.