[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentések (kereshető változat)

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Feb. 22., Sze, 18:50:46 CET

Kedves Balazs

Tovabba Rakovszky Pista oldlalan a familysearch-on elerheto NEM TELJES
allomany bongeszheto gyorsabban, mig az OSZK oldalan a TELJES allomany
elerheto volt (a hirek szerint, nekem meg nem volt idom hasznalni).

Krisztian

Hirschler András <smartlines at smartlines.hu> ezt írta (2017. február 22.,
szerda):