[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentések

Erzsébet Némethné csipike.erzsebet at gmail.com
2017. Feb. 24., P, 10:18:39 CET

T. Kutatótársak!

Visszatérve az OSZK gyászjelentésre, kérdésemre az alábbi levelet kaptam az
OSZK ügyintézőjétől, melyet tájékoztatásul megosztok.
Üdv. Némethné Erzsébet

"*A Dspace pillanatnyilag még próba üzemmódban működik. Vannak bizonyos
teendők vele, amik a háttérben zajlanak, most például az adatbázis
újraindexálása, de lehet később esetleg más probléma is. Nem is hirdettük
még meg hivatalosan a keretrendszerben kezelt adatbázisoknak a nyilvános
működését.*

*Megértését és türelmét kérjük!*

*Addig is, amíg újra működőképes lesz a Dspace, figyelmébe ajánljuk, hogy
helyben, Könyvtárunkban működik a gyászjelentés adatbázis, a dokumentumok
elérhetők a Kisnyomtatványtárban és a digitalizált változat nagyobb része
elérhető a  <https://familysearch.org/>https://familysearch.org/
<https://familysearch.org/>  honlapon is.*

*Tisztelettel:*

*Dr. Kulcsár Szabó Ernőné Gombos AnnamáriaosztályvezetőTájékoztató Osztály*

*Országos Széchényi Könyvtár -  **Ügyintéző: Rohács Iván"*