[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Batu György batugy at citromail.hu
2017. Feb. 26., V, 09:14:12 CET

Kedves Kutatótársaim!Anyai ágamat kutatva bukkantam nemesi elődökre Heves megye Átány községében. A Ns. Pónuz vagy Pónus, esetenként Pónusz-nak írt családról van szó. Az évkör 1800-as évek első fele. A problémám az, hogy az általam eddig megtekintett hevesi és jász-nagykun- szolnok megyei források nem említik. Ha valaki találkozott már a családdal és tud róluk valamit kérem jelezze nekem illetve bármilyen segítő ötletet szívesen vennék.Köszönettel: Batu György Sándor

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj