[Csaladtortenet 2] Fw: RE: Hunyadytól / [MACSE: 14945] RE: Nagyvárad

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Feb. 26., V, 13:46:32 CET

Kedves Gábor ! Tisztelt érdeklődők !

Néhányunknak volt szerencséje Kocs Jánossal - és a tudós rovarász Irénkével - vacsorázni.

Beszélgettünk arról, hogy milyen lehetőségeink lennének együttműködni az Erdélyi Genealógiai Társasággal.

Sajnos az elnökségből rajtam kívül senkit se érdekelt a dolog, de szándékomban áll egy olyan munkacsoport felállítását szorgalmazni, amelyik javaslatokat fogalmaznának meg a kapcsolattartásra és pl az adatbázisok közös

használatára. (azért ne feledjük el, hogy a macse tagsága nagyságrendileg nagyobb, ami gondot jelenthet.

Minden javaslatot szívesen fogadok és olyanokat is akik szívesen részt vennének egy kapcsolati munkacsoportban.

Beszeda Laci

"Sillye Gábor"  írta:

Lacikám!

Semmi baj azzal, hogy az ember a munkájáért pénzt kér.

(én nem kérem meg a programjaim árát, azt a főnökeim megteszik, én fizetést kapok, alkalmazott vagyok J.

Ha én kapnám meg a programjaim árát, azt hiszem 2-3 DVD sem lenne probléma ilyen áron J)

Itt egy kicsit az arányokkal van nekem bajom: 1 DVD = 20.000 Ft, amit persze nem egyetlen példányban fog Jancsi értékesíteni.

Nem szeretnék semmiféle számításokba bocsátkozni, de ezt túlzottnak találom és természetesen az adott helyzettel való visszaélésnek.

Mindenki ismeri a erdélyi kutatás nehézségeit.

Ezért érdeklődöm afelől, hogy sokkal kevesebb pénzért nem szándékoznak-e a neten közzé tenni, ahol az ember saját munkáját is belefektetve kutathatná az anyakönyveket.

Ha ez az első tapasztalatom lett volna, akkor biztosan nem írom meg, de nagyon sok hasonló visszajelzés érkezett, amit jónak láttam közzé tenni.

Nem lebecsülve és tiszteletben tartva Kocs Jancsi munkáját, szeretném ha az általuk létrehozott érték megfizethető módon lenne elérhető sokunk számára.

Minden tiszteletem és köszönetem Kocs Jancsinak a sok segítségért, amit eddig is nyújtott mindenkinek.

Üdv.

Gábor

Sillye Gábor

Mester u. 4-6. IV.2.