[Csaladtortenet 2] ismeretlen vezetéknév jelölése

András ÁBEL abelandras at gmail.com
2017. Feb. 28., K, 20:59:16 CET

Kedves Listatársak!

Szülőfalumban az Önkormányzat tavaly restauráltatta az I. világháborús
emlékművet. Idén a neveket szeretnék visszaállítani. Jeleztem nekik, hogy
az eredeti névlista nagyon hiányos volt, így felkutattam a lehető legtöbb
nevet a legkülönbözőbb forrásokat felhasználva.
Lényeg a lényeg: az emlékmű a II. világháború alatt valószínűleg
repesztalálatot kapott és emiatt egy vezetéknév teljesen olvashatatlanná
vált. Sajnos más forrásból sem derült ki. Azt tudjuk, hogy a K és M betűk
közt van, feltehetően L betűs vezetéknévről van szó. Ma írtak az
Önkormányzatból, hogy ? helyett mi legyen a keresztnév előtt. Mit
javasoltok, mi a helyes eljárás ilyenkor?

Köszönettel: András