[Csaladtortenet 2] Menyasszony neve alatti jegyzet

Péter Ákos peterakos at gmail.com
2017. Feb. 28., K, 21:42:13 CET

Kedves Kutatótársak!
Általam eddig ismeretlen feljegyzésekre bukkantam a Kiskomáromi (Zala
megye) házassági anyakönyvekben. A csatolt oldal 1786-ból való ezt megelőző
és követő években is írtak megjegyzést a menyasszonyok neve alá. Mit
takarhat ez? Származási, születési, keresztelési vagy bérmálkozó helyüket?
Személy szerint Mur Gregor (ha jól olvastam) és Harcz Erzsébet házasságánál
érdekelne a menyasszony jegyzete. A vezetéknév alatt számomra nagyjából
ugyanaz olvasható mint a többi esetben, viszont a településnevet nem tudom
kibetűzni sem. Mivel életkor nem szerepel, így nem tudom hány éves is
lehetett, azonban a faluban 1750-től nem született ilyen nevű ember.
Hátha valaki tud nekem segíteni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv:
Ákos