[Csaladtortenet 2] Segítség az induláshoz

Róbert Terkál robert.terkal at gmail.com
2017. Jan. 3., K, 19:29:09 CET

Kedves Listatársak,
Most kezdtem el családfám építését és érdeklődni szeretnék,miként kezdjem el a kutatást,mert adataim csak a nagyszülókig vannak.
Apai ágon szeretnák elindulni. TERKÁL(TERKAL) család történetét kutatnám.
Óseim  a 18-ik században kerültek Erdélybe, Kolozsvárra.Azt ,hogy honnan telepedtek át,nem tudom.
Kérdésem,hogy a kolozsvári Római katolikus anyakönyveket megtalálhatom-e az interneten?
Voltak akik a 19-ik században kivándoroltak Amerikába.
Nagyon érdekelne KARL TERKAL,született 7.10.1919  Bécsben,meghalt12.08.1996 Bécsben, apja és anyja neve,eseteg születési helye,ideje.

Előre is köszönom a segítséget.
Üdvözlettel
Terkál Róbert