[Csaladtortenet 2] milyen Kata? Litassy?

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Jan. 6., P, 02:02:11 CET

Kedves Elemér!

Szerintem LITTASY KATA.  Ha nagyításban megnézed a második betut, a pacaszeru betu ki van javítva "i" -re.  Másrészt, ha nagyításban megnézed, több helyen is az "i" betu pontja egy picikét vonalszeru, mint itt is, de a prédikátor úr tudott nagyon szép vonal ékezeteket is írni, amikor akart.  Azt meg már elég gyakran láttam, hogy felcserélték azt, hogy melyik helyen duplázták a mássalhangzót, így a nevet el tudom fogadni, mint LITASSY KATA.