[Csaladtortenet 2] Értelmezés

András Töreky toreky.andras at gmail.com
2017. Jan. 10., K, 13:12:20 CET

Szerintem ennek az lehet az oka, hogy az egyházi anyakönyvezés eredetileg
nem a születést, hanem a keresztelést anyakönyvezi. Az 1800-as évek első
felében a születést nem is mindig jegyzik be. Én találtam olyan ikerpárt,
akiket majdnem egy hónap eltéréssel jegyeztek be. A bejegyzések ebben az
időszakban csak egy dátumot adtak meg: a keresztelését.

Töreky András