[Csaladtortenet 2] Joódy Pál: Máramaros vármegye 1749-1769. évi nemesség vizsgálata

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2017. Jan. 13., P, 10:43:36 CET

Kedves lista, ---- Dear list,

Megígértem, hogy ha sikerül megszerezni az eredeti, magyar nyelvű kiadást,
akkor megosztom veletek is. Nos, ígéret szép szó, az alábbi linken le lehet
tölteni a szóban forgó könyv eredeti, 1943-as kiadását. Jó szórakozást vele!

As promised, you will find attached the original 1943 issue of the book we
discussed about a few weeks earlier. Have fun with it!

https://drive.google.com/open?id=0Bx0VkE-ecPMHYlY0dGRCR01XTzg

Üdv:

Nagy-Vajda Domi

2016. december 8. 22:06 Domokos Nagy-Vajda írta, <