[Csaladtortenet 2] nyomtatott (vagy elektr.) anyagok rendszerezése vélemény

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2017. Jan. 13., P, 11:40:49 CET

sziasztok,

az én rendszerem más. Mivel több családfával foglalkozom egyszerre, nálam a rendszerezés alapja maga a családfa (be vannak számozva 1-30 között, vmelyiknek van a, b, .... stb füle is), ide név + szül dátum alapján gyűjtöm az anyagokat (számítógépen, papíron nagyon kevés információt őrzök).

üdv

JUDIT

Pasa István <pasapista at gmail.com> írta (2017. január 12. 14:21):
> Köszönöm.
> Ez egy érdekes rendszerezés, még gondolkodom rajta.
> A file-okat én úgy nevezem el, hogy pl. házassági "férje neve (szül-hal
> dátum év) - feleség neve (szül-hal) ház"
> így nekem könnyebb beazonosítani, de sokszor elég hosszú filenevet ad....
>
> 2017. január 12. 14:16 Domokos Nagy-Vajda írta, <

Bejelentkezés - levlista.theka.hu<http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/>
levlista.theka.hu
A szekciót csak regisztrált tagok érhetik el. Kérlek jelentkezz be alább vagy regisztrálj egy azonosítót a következőn: Családtörténet, Helytörténet ...

levlista.theka.hu
csaladtortenet listáról való leiratkozáshoz, jelszó lekérdezéséhez, vagy a listatagsági beállításaid megváltoztatásához add meg itt a feliratkozási e ...