[Csaladtortenet 2] FTB - importálás

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2017. Jan. 15., V, 07:51:18 CET

Kedves FTB használók!

Az utóbbi időben abba a hibába ütközöm, hogy az elkészített projektfilét
nem tudom importálni, azt írja ki, hogy a csomag nem tartalmaz projekt
filét.

Másoknak sikerül az adott csomagot importálni, azaz van projekt file benne.

Más már találkozott ezzel a problémával?:
- próbálkoztam, hogy másik könyvtárba másolom a zip filét, nem segített,
- próbáltam másik gépen, ott is fenn áll a hiba,
- újra telepítettem az FTB-t, megint nem engedi.

Ha valaki hasonló hibába ütközött, esetleg van tanácsa, nagyon megköszönöm,
mert most teljesen tanácstalan vagyok.

Gyurkó Tünde