[Csaladtortenet 2] Fehértemplomban élt Siegel család, valamint Otto Benesch művészettörténész családja

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2017. Jan. 16., H, 12:18:50 CET

Kedves Kutatótársak!

A tárgyban említett településen élt családot keresem. Annyit tudok róluk
hogy Siegel, József terménykereskedő, Fehértemplom polgármestere, felesége
Prech Alojzia, akiknek a lánya szintén Alojzia, aki hozzá ment Benesch
Ferenchez (lehet, hogy Franz Beneš a neve), aki vasútépítő mérnök volt
Bánátban.

Nekik 4 gyermekük született: Heinrich, Hermina, Fritz és Karl.

Herimina az én egyik ősanyám, és úgy tudom (de ebben nem vagyok teljesen
biztos), hogy Heinrich Benesch fia volt Otto Benesch művészettörténész, aki
halálig Bécsben a Kunsthistorisches Muzeum igazgatója vagy vezetője volt.

Róla itt lehet tájékozódni:

https://de.wikipedia.org/wiki/Otto_Benesch_(Kunsthistoriker)

Minden segítségnek nagyon örülök.

Tamás