[Csaladtortenet 2] Pet(h)ő Ferenc születése és halála

Zoltán Bánfi zobanfi at gmail.com
2017. Jan. 16., H, 20:12:40 CET

Tisztelt Listatársak!

Szeretném segítségeteket kérni üknagyapám, Pet(h)ő Ferenc adatainak
megtalálásában. Zalaszabaron született kb. 1859-ben Pet(h)ő József és
Kránitz Katalin gyermekeként. Házasságot kötött Sármelléken 1885. január
15-én, nemes Kovács Katalinnal, ekkor zalaapáti lakosként volt feltüntetve.
Valószínűleg Kaposváron (vagy Sántoson) halt meg felesége halála előtt
(Kaposvár, 1952. október 8.) és utolsó általam ismert gyermekének házassága
után (Kaposvár, 1917. július 8.).

Sajnos a keresett szabari anyakönyvek elpusztultak, így születéséről,
szüleiről és esetleg testvéreiről nem tudok további adatokat, viszont a
másodpéldányok elvileg megtalálhatóak a Zala Megyei Levéltárban, amit
sajnos jelenleg nem tudok megtekinteni. Kaposvári halotti anyakönyveket
átnyálaztam, de valószínűleg elsiklottam a halotti bejegyzés felett, mivel
ez idáig nem találtam meg az általam keresett adatokat.

Előre is köszönöm a segítséget, további eredményes kutatást!
Köszönettel: Bánfi Zoltán Csaba