[Csaladtortenet 2] 48-as honvédtisztek

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2017. Jan. 19., Cs, 12:10:43 CET

Kedves István!

A kért könyv nekem nincs meg, de a "Honvéd Schematizmus"-ban (Mikár Zsigmond, Pest 1869)
az 1868-ban még élő főtisztek között ezt találtam:
- Hatvani Pál alhadnagy, honvédegylet: Máramarossziget

Üdv, Jóna Sanyi

?? A könyvben az egyes egyletek főtiszti névlistája után számszerűen megjegyzik,
hány altiszt ill. közharcos tagot tartanak nyilván.
Tudja-e valaki, van-e ezen személyekről elérhető lista?