[Csaladtortenet 2] Edidgi legjobb árajánlat az albániai kirándulásra

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2017. Jan. 21., Szo, 10:41:25 CET

Kedves Érdeklődők!

Valahány kirándulást szerveztem, mindig az alacsony részvételi díjat
tartottam szem előtt.Amit sikerült önerőből hozzátennem, az a résztvevők
levéltári kutatásának, / ld. Kárpátalja, Szlovákia/ segítése volt.
Albánia  nem a tört. M.o. része, továbbá én is szeretnék kényelmesen,
nyugodt körülmények között utazni és biztonságban, utólagos kritikák
nélkül, profi szervezéssel . A Hon-tours irodával, persze csak a
szállásfoglalásukkal eddig már a délvidéki kirándulás során
megismerkedhettünk, nagyon korrekt árajánlatot tettek, ennyiért vállalták
be a szervezést, közreadom, várják a visszajelzést, én személy szerint ezt
a lehetőséget választanám jelen esetben a családfakutató társaimmal. Az
iroda várja, hogy mit szólunk az ajánlattételhez, aki jönne, ez a legjobb
lehetőség . Az útvonal és a városnézések, megnézni valók  szintén
elkészültek, izgalmas, zsúfolt programmal, akit érdekel, magánban
tájékoztatom.

*Szállás*:
Időpont: 2017. 05. 25-31. 7 nap/6 éj
Utaslétszám: 15-20 fő utas
Elhelyezés:
1. éj: Nis *** szálloda
2. éj: Podgradec **** szálloda
3. éj: Gjirokaster*** szálloda
4. éj: Vlore **** szálloda
5. éj: Podgorica *** szálloda
6. éj: Szarajevo *** szálloda
Ellátás: félpanzió ( vacsora és reggeli)
Részvételi díj: 88 800 Ft/fő
Egyágyas felár: 20 500 Ft/fő
Tartalom: 6 éjszakai szállás félpanziós ellátással.

*Autóbusz*:
Konkrét útvonal nélkül csak úgy tudok ajánlatot adni, hogy adott
kilométerre, ez esetben 3000 kilométerre adok ajánlatot.
15-18 fő utas (idegenvezetővel együtt) esetén: 903 000 Ft/utazás
18-30 fő utas között: 1 165 000 Ft/utazás
Tartalom:
- kilométerdíj (3000 km-ig),
- gépkocsivezető napidíja,
- út- és parkolási díjak,
- gépkocsivezető szállása és félpanziós ellátása.

*Kérhető idegenvezetés*: 287 000 Ft/utazás

Várom szíves válaszát.