[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14642] le nem filmezett polgári anyakönyv

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Jan. 23., H, 11:13:25 CET

Kedves Péter!

Egy konkrét eset. A Komárom-Esztergom megyéhez tartozó Héreg község
halottainak egy része  a hozzá nem túl közel lévő Kecskéd anyakönyvi
adatait tartalmazó film végén található / 1907-910/. A listán én már ezt
jeleztem, javítás nem történt.

Talán ha valaki vállalkozik az érintett helyiségek adatainak indexelésére
az adatok helyre kerülhetnének.

Megragadom az alkalmat, hogy kérjem, ha valaki belebotlik más filmen Környe
1910-1944 közötti halotti adataiba, kérem jelezze felém.

Köszönettel:

A Éva