[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Lehmann bécsi címtár

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2017. Jan. 23., H, 20:46:20 CET

Kedves Róbert,

Lehet, hogy nagyobb szerencséd lesz a híres *LEHMANN*-al, abban rá tudsz
keresni a Terkal-odra.

http://www.digital.wienbibliothek.at/wbrobv/periodical/structure/283163

Ez a Bécsi Városi Könyvtár honlapja, ahol 1858-1942 közötti bécsi
címtárakban, ha jó emlékszem névre, lakáscímre (bérlő is!)
rá tudsz kereshetsz. Hamar megfogod érteni a rendszerét (én már
elfelejtettem, régen kerestem benne).
Így legalább megtudhatod, hogy mikor élt Bécsben, és hol. Ha ezt
megtaláltad jelentkezz a hogyan tovább miatt...:-)
Sok sikert kívánok!
üdv.
Hunyady Laci