[Csaladtortenet 2] Hátha!

imre imre at hit.bme.hu
2017. Jan. 27., P, 11:27:16 CET

Nekem is nagyon pozitiv tapasztalataim voltak a Fovarosi leveltarral.
Indulas elott felhivtam oket es meg aparkolasra is felhivtak a
figyelmemet. A kutatoterem is nagyon korszeru es nem mobiloznak,
beszelgetnek a kutatok, leveltarosok mint az MNL-ben.

Nem tudom, hogy szerverben vagy halozati kapcsolatban vannak-e szukeben
a leveltarak, de szerintem elfogadhatatlan a XXI. szazadban az erre valo
hivatkozas. Mindket leveltar uj epuletben van. Az oda-vissza utazas, a
nyitvatartasi korlatok koltsege a sok kutatora szamolva biztos nem
gazdasagos uzemeltetesi modot jelent. Nekem az MNL tarifait latva volt
egy olyan erzesem, hogy a masolatok keszitese beveteli forras. Ha meg
mar 1.5 orat toltok a Langliliom utcaba utazassal, akkor teljesen
ertelmetlen, hogy kimenthetnek egy kepet a szamitogeprol, ehelyett
papirokat toltogetek es egy munkatars azzal foglalkozik, hogy ujra
megkeresse az oldalt, kimentse es elkuldje.

udvozlettel
Imre Sandor