[Csaladtortenet 2] Katonaállítási lajstromok

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2017. Jan. 31., K, 09:44:14 CET

https://aktakaland.wordpress.com/2014/09/24/katona-sorban/

Kedves Marika!
Itt hivatkoznak egy letöltheto anyagra.

Üdv
B. Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Harangi, Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,Koncz,
Koszecz, Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó,
Lengyel, Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente,
Péter, Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky,
Such, Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,