[Csaladtortenet 2] Gerandt Éva elsőáldozási emléklapja, Berkesd

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Jan. 31., K, 20:15:02 CET

Kedves Kutatótársak!
Kb. 10 éve vidéken házat vettem, és a hátrahagyott lim-lom között találtam
a 3 falura lévő Berkesd akkori plébánosa (Hegedűs József)  által aláírt,
Gerandt Éva nevére szóló keresztelési emléklapot 1939-ből.
Családfakutatóként irtózom az ilyesmit kidobni, de valójában kezdeni sem
tudok vele semmit.
Beszkenneltem, és elétek tárom: így legalább digitálisan megmarad, és egy
későbbi kereső a név alapján akár rá is akadhat a macse lev.-i archívumában.
De hogy mit kezdjek - a mellesleg láthatóan romló állagú - eredetivel, ...
nos talán valakinek van jó ötlete közületek,  esetleg valaki igényt tart rá
a listáról!?

Köszönöm az ötleteket!

üdv:
gy.