[Csaladtortenet 2] valami

vvecse oprisg at gmail.com
2017. Jan. 31., K, 23:32:11 CET

TLista!

Köszönöm mindenkinek a tippeket, az időráfordítást! Editnek köszönöm a
"gyagyulást", ez vezetett a (szerintem helyes) megoldáshoz :)
Kérem, akinek van kedve tovább törni a fejét a hiányzó részleten, ne fogja
vissza magát.
Tehát a szöveg az én olvasatomban: Ezúttal felmentetik, attya rosszul
gyógyult(!) al lábszár törés és /.../ agg kora miatt mindenkorra
keresetképtelen(nek) találtatik(?).

Amúgy nem is volt olyan agg az atya, mindössze 57 éves.

Köszönet: Zoli