[Csaladtortenet 2] Ecser

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Júl. 4., K, 06:10:34 CEST

Hogy mi van lefényképezve nem tudni pontosan. Elvileg BAZ megyéből Zemplén
nincs fent. Abaúj-Torna és külön Borsod van fent. Borsodban nagyon sok
Abaúj-Tornába való település van. A napokban a FB-én tettek fel olyan
linkeket, ami Tokaj és Mád polgári anyakönyveit tartalmazza. Ezek szerint
fotózva van, de a katalógusban nem szerepel. Lehet, hogy Ecser is így van.
Üdv: Ili