[Csaladtortenet 2] temetői probléma

Magyarszéky Gábor magyarszeky at gmail.com
2017. Júl. 4., K, 18:14:09 CEST

Tisztelt (nálam sokkal nagyobb) Szakértők!

A BillionGraves segítségével rátaláltam ükszüléim (és népes családja)
sírjára a Rákoskeresztúri Temetőben. Az első temetés 1903-ban, az utolsó
2001-ben volt. Szeretném felvenni a kapcsolatot a családdal. Volt már
erről a témáról szó itt, és akkor abban maradtunk, hogy ez egy annyira
rafinált - és igen szigorúan titkos - dolog, hogy a Kaporszakállú
Atyaúristennek sem lehetne kiadni a temettető (bocsánat, rendelkező!)
adatait. Elmentem a BTI központi ügyfélszolgálatára, a Váci útra,
természetesen elhajtottak! Felvetettem azt az elvetemült gondolatot,
hogy esetleg meghagyom az elérhetőségeimet, és Ők vegyék fel velük a
kapcsolatot. Kikérték maguknak ezt az opciót. (Volt már valaki ebben az
irodában? Rajtunk kívül - most, véletlenül? - senki. A megtalálása sem
egyszerű, mert egy Váci úti címe van, ami a Vízművek (!) épülete, de -
természetesen - a bejárat, jól elrejtve, a Dózsa Gy. útról van).

Van-e valami jó ötlet, azon kívül, hogy a sírra teszek egy cetlit?

Bónusz-kérdés: azon kívül, hogy rendnek muszáj lenni, mi értelme van
ennek a szabályozásnak? Mivel, és kinek ártanék, ha megtudnám a kért adatot?

üdv:
Magyarszéky Gábor

Ui.: bárcsak a temetőben lenne ilyen rend... A BillionGraves fényképén
(2015.decemberi) még látható az obeliszken az ükmama szép-nagy bronz(?)
fél-domborművű mellképe, mely tegnap már nem volt a helyén. Egy igen
eldugott helyen van, a főbejárattól kb 50 méterre a ravatalozó
bejáratával szemben... Biztos felújítani vitték!