[Csaladtortenet 2] temetői probléma

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2017. Júl. 4., K, 19:28:51 CEST

Ne hagyd elhajtani magad
Keresd meg Rózsáné Szabó Évát és kérd meg az általad megírt levelet küldjék
el, sajnos az a jó, ha több levél van, mert olyanok, mint a Kormányhivatal,
az első 5 levélre van egy díjszabás és onnan lehet aztán egyesével küldeni
levelet. Nem akarlak elkeseríteni, de kb 50 % a válaszolók aránya.

4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si