[Csaladtortenet 2] Név kiolvasása

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2017. Júl. 6., Cs, 13:55:23 CEST

Szia Gábor!

Igen, D lesz az. Theresia Dietmann.

Üdv
BJudit

-----Original Message-----
From: Szilvágyi Gábor [mailto:szilvagyi.g at t-online.hu]
Sent: Sunday, July 02, 2017 7:57 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] Név kiolvasása

Kedves Listatagok!

Név kiolvasásához kérnék segítséget. A mellékelt fotó egy bécsi anyakönyvből
való. Az első sorban van egy női név. A keresztnevet Theresia-nak olvastam.

A vezetéknév első betűjével van gondom. A folytatása szerintem: ietmann.
Talán D?

Köszönöm!

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári),
Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal,
Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért,
Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel

Honlap: http://szilvagyiak.gateurope.online

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html