[Csaladtortenet 2] rokonházasság?

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2017. Júl. 15., Szo, 22:35:53 CEST

Igen.
Én a Kállay családnál. Ott több rokon házasság történt, de szerencsére
távoli rokonok házasodtak össze. Akkor divat volt, főképpen a vagyonok egy
kézben való kezelése indokolta.
Az én közvetlen őseimnél olyat is tapasztaltam, ahol 2 unokatestvér vett el
egy testvérpárt és így egyik rokoncsalád egyszerre másod és harmadfoku
rokon, ill harmad és negyed... Na fokozzuk még.

Vezér Ágnes