[Csaladtortenet 2] Fwd: Segítség kérés

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2017. Júl. 21., P, 16:01:03 CEST

Kedves Péter!

Az 1877-es Dvorzsák-féle összeírás szerint
a rk-okat Szentivánon (Szent-Iván, Cserhátszentiván),
az evangélikusokat Sámsonházán akv-ezték.

(Ha nem a felvidéki Kálnógarábról van szó, ami akkor szintén Nógrád vm-ben volt.)
1897 még közel van az egyházi akv-ezés időszakához, így szerintem esélyes, hogy ez stimmel.

Üdv, Jóna Sanyi