[Csaladtortenet 2] rokonházasság?

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2017. Júl. 25., K, 09:25:54 CEST

Kedves Ákos!

Nyíradony görög katolikus és állami anyakönyv tele van Pósán,
Czirják,Terdik, Szilágyi, Illés , Tálas, Kerezsi, Kujbus, Verdes,
Mercs, és ezek kombinációival.
Elvesztem benne, ezért kezdtem feldolgozni.

Egyik ismerősnek nemrég csináltam a családfát, és két Papp Mihály
Orosz Mária házaspárt találtam. Van még egy 92 éves rokon, aki
elmesélte, hogy ezen Mária valójában Flóra volt, csak a keresztmama
ittasan ment a keresztelőre, és Máriát mondott be, és hivatalosan
Mária néven élte le életét az illető.

Hajdúsámson anyakönyveiben Sándor Csapó házaspár van több egyazon
időben, Szabóval kombinálva.

Nyíracsád görög kat Konyári, Nyírábrány görög kat Kerti nevűvel van tele.
Balkány református az én családommal, Karsai, Nyírbátor református
Pócsi, Szakoly református Uri, Kapási, Győrivel van tele.

Hajdúböszörményben Varga, Szabó, Kiss, Molnár házaspárok tömkelege
van. Mindnek betűjelzéssel megkülönböztetve.
Kedvencem a H. V. Fekete.
Katonatiszt volt, a H jelentése Hadnagy.
Eredetileg a foglalkozása Varga volt, innen a V., és a vezetékneve Fekete.
Viszont, családnévnek hol az egyiket, hol a másikat, hol mindet beírták.

Üdv, Zsolt!